onsdag 21 oktober 2009

Ny frisör, ny frisyr

Skulle klippt mig före Åsunds men det blev ju sådär med det... Klippte mig nu istället! Det blev hur kort som helst :S Men det behövdes så det var väl lika bra. Passade på att byta hårfärg senare idag också när jag ändå var i tagen. Så nu är jag brunett! Dock inte permanent utan bara tonat... Ville ju se så att jag säkert blev snygg först innan jag vågar färga det helt ;) Någon bild på detta blir det tyvärr inte. Ni får väl se live sen istället kanske.

I fredags var Lina här och demonstrerade Mary Kay produkter för mig och två skolkompisar. Grymt mysig kväll blev det! Tack allihop :) Började faktiskt på allvar fundera på att själv börja sälja sånna grejer. Har dock inget vidare intresse för det vilket kanske är lite dumt. Men det skulle vara väldigt praktiskt! Kan ju ta med jobbet överallt så det kvittar om jag är i Borås eller Halmstad. Jag jobbar bara när jag vill och har bra koll på hur mycket jag tjänar och så kan det ju vara kul att åka runt och träffa kompisar och fika samtidigt som man arbetar :) Det är det där med intresset bara...... Men jag vill ju helst inte tillbaka till Coop och något annat jobb är kanske svårt att få tag på i dessa tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar