lördag 12 september 2009

En lugn helg

Igår var vi på Halmstadspexet, Jack the Ripper. Det var under förväntan men fortfarande helt ok! Efter det var vi hemma hos Patrik en stund innan det var läggdags. Simon är hemma i Målsryd denna helgen så jag har hela lägenheten för mig själv :) Tänkte försöka ta tag i studierna nu och kanske kommer vi ut imorgon och kan börja på vårt projektarbete också. Skulle vart på yoga idag men ja känner mig inte riktigt bra :( Magen krånglar men det går väl över. Kankse bara behöver vila ut ordentligt. Så det var väl kanske lika bra att jag stannade i Halmstad i helgen. Borås/Dalsjöfors blir det nästa helg istället :) Det känns inte som om det var så längesen vi flyttade men tiden har iof gått grymt fort här nere... Ska bli kul att komma hem och se så om allt är som vanligt! Fast det är det väl inte eftersom Anna och Sörensen "flyttat isär". Hmm, hur det gick me Malins lägenhet vet jag faktiskt inte men det får jag väl reda på då kanske? :) Nu ska jag göra nåt vettigt. Antingen plugga eller laga mat. Eller så fastnar jag framför ett av alla So you think you can dance jag inte sett än...

2 kommentarer:

  1. Du kan fråga mig om, jag vet allt. Och det jag inte vet är inte värt att veta ;)

    SvaraRadera
  2. åh tack lotta ;) ring mig så fort de händer nåt nytt då! haha

    SvaraRadera