torsdag 30 juli 2009

Robin Hood i London

Nu är jag hemma igen! Åsundsholm var riktigt kul! Är glad att ja nu äntligen är en del av staben och har trivts skitbra på årets läger. Måste säga att det i år gick dubbelt så fort som det brukar göra på Åsunds trots att jag var borta längre denna gången. Årets tema var Robin Hood vilket verkade vara uppskattat av de flesta. Efterlägrets tema var Japanese Gameshows. Har aldrig sett så många snygga geischor förut ;) (Bilder från lägret finns på facebook)

Med under hela lägret fanns en gigantiskt idolbild av Robin Hood som Marion bar omkring på. Som bekant brukar staben äta en god middag sista kvällen efter lägret. Av någon anledning (?!) togs under middagen beslutet att Robin Hood skulle följa med mig till London. Sagt och gjort! När jag vaknade tidigt på lördagsmorgonen hade någon vänlig själ redan packat ner honom i min väska. Tanken är nu att han ska få resa jorden runt. Här är resultatet från London:

Han fick dock inte följa med upp i London Eye då vakterna blev misstänksamma... London var väldigt kul! Helt klart en stad jag kan tänka mig att återvända till. Det som var lite trist var väl att vi hela tiden blev påminda om att vi inte skulle få se Michael Jackson eftersom vi bodde precis intill O2 arenan där han skulle spelat. Men men, vi fick ju se honom på Madame Tussaudes iaf! Bilder från Londonresan kommer också upp på facebook inom kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar