onsdag 8 juli 2009

Packa pappas kappsäck

Det är faktiskt ganska svårt att säga snabbt många gånger.. Speciellt efter en dag med alla kunderna på coop. Jag har väldigt många kappsäckar att packa nu. Fast dom är inte pappas, dom är mina egna så jag får väl säga bara packa kappsäck då men det är inte lika svårt. Jag måste packa till två veckor Åsunds och fyra dagar London eftersom vi åker direkt utan att passera hem... Som om inte all denna packning (minst tre väskor) vore nog så ska ju hela lägenheten packas ihop dessutom för att fraktas vidare mot bästkusten, Halmstad där vi ju äntligen fått ett nytt hem. Här följer strax lite bilder på den för er som är nyfikna! Blir nog inget mer bloggande innan Åsunds nu för min del. Sen får vi väl se om jag snor åt mig någon dator där eller inte. Jag tänker inte ta med min egen iaf. Kan vara bra att vara utan den ibland :P Ha det så bra hemma allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar