tisdag 16 juni 2009

Flopp

Nu har jag gjort världen en tjänst. Jag brukar inte låta mig luras av fåniga reklamer och det gjorde jag inte nu heller! Gliss nya schampo skulle göra ditt lockiga hår rakt i 48 timmar. "Visst" tänkte jag... Men kanske iaf lite mindre lockigt och mer vågigt? Så jag testade! Fiasko... En riktig flopp. Inte nog med att det inte blev rakt, det blev ju svårare att borsta sen dessutom! (Kanske är för att jag bara gör det en gång i veckan...) Så alla ni lockhåriga där ute som tänkte testa; skit i det och använd den tiden till något vettigare. Det fungerar ändå inte, inte ens lite som jag hade planerat. Men det hade snygg färg och luktade gott så det ska väl kunna ta slut ändå!

Jag har iaf gjort lite vettigt idag. Jag har jobbat sex timmar (och fler ska det bli i sommar). När jag kom hem blev det en löprunda. Dubbelt så långt som i vanliga fall! Alltså två varv runt Kolbränningen... Ska försöka springa tre varv nästa gång. Eller iaf om en vecka eller två när jag vant mig vid att springa två varv.

2 kommentarer:

  1. När ska du fatta att du är fin som du är - i lockigt hår!?! Säkert många som instämmer!

    SvaraRadera
  2. tänkte bara de skulle bli lite lättare att sköta en liten stund :(

    SvaraRadera