tisdag 16 juni 2009

Cykelrunda

Igår var jag och Andreas nere på stan en sväng. Det var trevligt men det blev inget mer än ett par flip flop. Välbehövligt faktiskt! På eftermiddagen blev jag och Simon jättesugna på rabarberpaj så vi bestämde oss för att ta cykeln hem till hans föräldrar och sno med oss lite rabarber. Det var en riktigt härlig cykeltur! Vi körde inte raka spåret utan lite små grusvägar i kringelikrokar dit. Stora vägen är både tråkig och farlig. Det blev ju lite längre så här men mycket roligare! Jag som inte är van att cykla några längre sträckor blev helt slut efteråt. Men det är väl bara att plocka fram cykeln lite oftare så att jag vänjer mig! Rabarberpaj orkade vi aldrig göra när vi kom hem. Det får bli ikväll istället!

På torsdag kanske vi ska kolla på en lägenhet i Halmstad. Man måste egentligen göra det innan torsdag för att kunna tacka ja men hur sjutton ska vi hinna det? Dåligt att man måste se lägenheten innan man tackar ja... Vi skiter i hur den ser ut bara vi har någonstans att bo! Det är ju lite besvärligt när man bor i Borås och måste åka ända till Halmstad för att se på en lägenhet man kanske ändå inte kommer att få se. Det kommer säkert att bli många sånna turer framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar