söndag 14 juni 2009

Löprunda och en ny kjol

Jag har tjatat jättelänge om att jag vill ha en jeanskjol men ändå köper jag ingen när jag faktiskt får chansen! Var på Knalleland en sväng med Simon idag för han behövde nya byxor (det är hål i alla hans) och då gick vi in en sväng på Vero Moda eller vilken affär det är som ligger där... Provade tre kjolar. En brun i tyg och två i jeans. Båda två i jeans var riktigt snygga fast den ena var lite läskigt kort. Men jag hängde tillbaka båda två och köpte den bruna istället. Nu kommer jag ju fortsätta att vilja ha en jeanskjol bara för att jag inte köpte den. Men om jag inte köpt den bruna hade jag ångrat det istället... Dagens i-landsproblem. Jag behövde inte två iaf och jag är ändå för snål för att unna mig båda. Fast nu ska jag kanske ner på stan med Andreas imorgon så då kommer jag väl göra åt mina pengar ändå.

Var ute och sprang en sväng ikväll efter Simon åkt till jobbet. Det var första gången på väldigt länge som det inte gjorde ont att springa! Det var grymt skönt så jag hoppas att det förblir så nu. Det är inte kul att springa om det gör ont fast man känner att man orkar springa längre. Jag ska anmäla mig till Göteborgsvarvet nästa år tänkte jag. Det är bra att ha ett mål med sin träning så att det händer något. Och det är ju ändå ett helt år till nästa Göteborgsvarv så tills dess ska jag väl hinna få upp en hyfsad kondition tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar