måndag 4 maj 2009

Toppenhelg

Dansen i onsdags gick ganska bra. Gick lite stelt på grund av det hala underlaget på rådhustrappan. (Jag har inte dansat där på 6 eller 7 år tror jag så det var lite ovant!) Det var nog sista gången jag dansade för Studio Danza :( Nu hoppa jag att jag kan hitta något bra ställe i eller omkring Halmstad istället. Det skulle kännas konstigt att bara lägga av med dansen så här efter 18 år... Vill iaf dansa någon gång i veckan!

I övrigt i helgen har jag jobbat lite (fyra timmar i torsdags och fem timmar idag). Vi har legat nere vid Kolbränningen en del och göttat oss i solen jag och Simon så nu börjar vi bli snygga inför strandsäsongen :) Vi var hemma hos mamma och pappa i torsdags kväll och grillade. Supergott! I fredgas var det kalas för Isabell ute i Aplared. Även där fick vi tokgod mat! Och lördag kväll spenderade jag i Göteborg på Malins (åsundsmalin) inflyttningsfest. Riktigt kul hade vi! Det är alltid lika skoj att träffa åsundsholmare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar