lördag 9 maj 2009

Äntligen! :)

Magnus ringde precis och villa ha med mig som ledare på Åsundsholm i år istället för deltagare! Så jag får vara i köket hela lägret. Köket kanske inte är det allra roligaste men det är en bra början! Behöver ju inte vara nere på byn hela tiden iaf. Det är så stor åldersskillnad mellan mig och de andra scouterna där nu. Tror den äldsta var 17... Så nu blir det planeringshelg på lägergården sista helgen i maj :) Trodde inte jag skulle få bli ledare förrän nästa år så detta är grymt kul måste jag säga!

Jag och Simon har köpt en ny leksak idag. Wii Fit. Just nu övar sig Simon på att gå på lina mellan två hustak. Mycket givande! Tänk, snart behöver man inte å utanför dörren alls. Träna kan man göra framför tv:n och mat kan man beställa direkt hem till dörren via internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar