söndag 31 maj 2009

Planeringshelg

I fredags vkäll åkte jag ut till Västerlanda utanför Lilla Edet för planeringshelg inför Åsundsholm. Skulle vara där 19.00 men det gick sådär med det :P Hade tänkt åka 18.00 men kom inte iväg förrän kvart över för skrivaren fungerade inte så jag fick skriva ner vägbeskrivningen jag fixat på en lapp istället. Sen var det lite problem att hitta för eniros vägbeskrivningar är inte alltid att lita på. Men till slut, över en timma för sent, var jag där! Det var längre att åka än vad jag trodde det skulle vara. Helgen var riktigt bra! Inte ett moln på himmelen och upp till 25 grader. Vi rekade lite spår, badplats och dylikt. Lägergården verkar bra men väldigt mycket mindre än Apelhult. Lite svårt med var man ska placera tetält och så men det löser sig alltid :) Det fanns dock ingen diskmaskin i köket vilket jag verkligen hoppas vi kan lösa... Blir så väldigt mycket mer jobb annars. På lördagskvällen blev det grillning och brännboll. Jag hade jättekul hela helgen och det ska bli grymt att få vara med i staben i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar