fredag 5 juni 2009

Norge i helgen

I helgen bli det en tripp till Norge för att kolla på två av brorsans cykeltävlingar i Ringerike. http://www.andreaslinden.se/
Det lär vara kallt där har vi hört så det blir till att packa både mössa och vantar. Stövlar kan vara idé också eller iaf ett par extra skor och många strumpor. Vädret här hemma ska visst heller inte vara bra så vi missar ju ingenting!

I måndags var det ju helt underbart ute! Jag låg ute på bryggan och solade ett par timmar innan jag skulle jobba klockan fem. Det tokiga var att jag nådde inte att smörja in hela ryggen så på eftermiddagen hade jag en illröd fyrkant mitt på ryggen :S Får nog väcka Simon nästa gång så han kan hjälpa mig... Som tur är syns inte fyrkanten lika bra längre och med tanke på att regnet öser ner ute lär det ju inte kunna bli värre heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar