onsdag 11 februari 2009

Vinterskog

Var uppe och hälsade på på Vinterskogslägret i helgen. Det var riktigt kul att får träffa alla men det kändes lite skumt att inte vara där "på riktigt". Lite stolt är jag som lyckades hitta dit utan problem till skillnad från vissa besökare förra året :P (hrrm... fabbe, lotta, simon......) Jag lyckades till och med ta mig in i Göteborg och hämta upp Crall utan att köra vilse, bara det är ju en bedrift i sig! Synd att vi missade ledarpresentationen på kvällen, den hade nog varit kul att se! Men det var ändå väldigt skönt att komma hem tidigt och inte vid midnatt måste jag säga.

Denna veckan ska jag jobba hela veckan. Lika bra så slipper jag sitta hemma och vara avundssjuk på alla Vinterskogare :P Nu blev ja precis rik... Lönen damp ner i brevinkastet :) :) Vad jag inte riktigt kan förstå är varför det dragits så lite skatt... Känns skumt. Det är ju inte kul att behöva betala tillbaka sen. Man vill ju få tillbaka på skatten!

Idag ka jag sätta upp nya gardiner i vardagsrummet innan jobbet börjar kl ett. Ska jobba två pass idag. Först 13-16 och sedan 17-20. Får inte jobba den där timmen emellan utan måste sitta i lunchrummet och vänta en timma. Får hoppas aftonbladet är ledigt då :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar