söndag 15 februari 2009

Slutdiskat på Vintergatan 33


Nu står den där i köket! Fick plats perfekt.... Som handen i handsken, eller huvudet i mössan :) Fin och vit som snö är den. Låter lite men det är det värt för tid är pengar! Nu kan vi göra andra viktiga saker när den diskar vår disk. Dammsuga tex för det kommer man ju inte undan...

I fredags gick vi och lade oss i bra tid. Somnade nån gång mllan 11 och halv tolv ror jag. Sen vaknade jag igen när andreas ringe tio i tolv..... Dumma bror. Sen kunde jag inte somna om förrän vid två eller nåt och sen ringde klockan 06.00 på morgonen. Skulle jobba 7-16. Bra pengar men inte särskilt lockande sådär en lördagsmogon efter knappt fem timmars sömn. Mådde inte bra heller... Ont i halsen. Men redig som jag är åkte jag till jobbet iaf! Väl där var jag yr i huvudet och illamående ända fram till efter lunch halv två.... Sen mådde jag bättre igen! :) Håller väl på och bli sjuk antar ja... Igårkväll gjorde vi räkmackor (till mig, simon fick andra mackor kräsen som han är). Vi kollade lite på melodifestivalen. Bra att Måns och Heat gick vidare fast måns låt var trist. Lät precis som Cara Mia. Han gick väl vidare på sitt utseende, helt ok för mig ;) Ut med Amy Diamond och tantsystrarna! Efter melodifestivalen var det Bruce almighty på fyran :) Hur kul som helst!

I eftermiddag ska vi äta semlor!

3 kommentarer:

  1. Nu fattas det bara en självgående dammsugare! :)

    SvaraRadera
  2. Både min bror och mina kusiner har en självgående dammsugare, jag tycker det låter som en väldigt bra investering.
    /Lotta

    SvaraRadera