måndag 2 februari 2009

Pusslet är klart!!

Februari börjar storartet! Vackert väder och 1500 bitar som nu ligger på plats som en vacker bild av en alpsjö mitt på vardagsrumsbordet. Det tråkiga är ju bara det att nu måste jag plocka isär det igen och lägga undan det. Känns ju lite trist med tanke på hur många timmar jag ägnat åt det. Speciellt nu den senaste veckan. Men vad fint det blev :) Funderar på om jag ska ta och börja på ett nytt pussel nu direkt eller om jag ska vänta ett tag så jag får något vettigt gjort på dagarna istället. Jag tänker iaf låta pusslet ligga kvar över dagen så att jag stolt kan visa upp det för Simon när han kommer hem sen och för Andreas om han kommer hit i eftermiddag.

Igår fick vi sålt vårt soffbord som legat ute på blocket jättelänge. Synd att dom inte köpte tv-bänken istället. Den är mer ivägen. Om det är någon som är intresserad av att skaffa en tv-bänk billigt så hör av er! Den är som sagt ganska ivägen....

Nu blir det middag, syltlöksgryta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar