torsdag 29 januari 2009

Väck inte den björn som sover

Ok att Simon snarkar lite på nätterna, det är ju bara att vända honom på sida så blir han tyst. Sen gick han upp kl 6 och åkte till jobbet kvart i sju. Jag kunde inte somna om under den tiden men tänkte att jag somnar nog när han har åkt. Jag hann nästan somna då dom börjar fylla igen hålet dom grävt på i veckor utanför..... Kl 7 började dom och dom håller fortfarande på. Jag testade med allt. Jag försökte tänka på nåt annat och koppla bort oljudet men det gick inte. Jag la mig på sidan med en kudde över ena örat men det hjälpte heller inte. Till slut rotade ja fram ett par öronproppar men inte heller det fungerade något vidare. Så kvart över åtta sparkade jag av mig täcket och gick upp i ren ilska.

Vi bor på Tullen för det är så lugnt och skönt här och man blir inte störd. Och så har dom mage att komma hit kl 7 och bröta utanför sovrummet... Borde införas lag på att dom inte får börja förrän halv nio. Iaf utanför vårt fönster :P Dom är ju ändå inte här hela dagen. Vid 11 brukar dom sluta och försvinna härifrån för att sedan ta upp arbetet igen när man sover som bäst kl 7 dagen efter... Tycker dom kan va nån annanstans och jobba på morgonen så kan dom komma hit senare. Suck... Får väl lägga mig tidigt ikväll så kan ja gå upp när dom kommer hit imorrn.

Förresten är det någon som sitter inne med en massa Norgehajksbilder hemma eller? Jag har bara mina egna hemma och det är inte så många :( Vet att de finns massa fler nånstans. I typ Tobbe eller Johnnys datorer kanske? Vore kul att ha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar