fredag 10 februari 2012

Tomas Ledin

Som många av er kanske vet så har jag väldigt svårt för Tomas Ledin. Jag kan inte förklara varför, men vissa människor klarar man bara inte av. Det är något med hans sätt, utseende och röst som inte går hem hos mig alls. Visst har han kanske gjort några bra låtar - Sommaren är kort, Snart tystnar musiken, Blå, blå känslor och En del av mitt hjärta. Men jag tycker ändå inte om honom! Men nu försöker jag. Jag har börjat att titta på avsnitten från förra Så mycket bättre (bättre sent än aldrig) där han är med. Första avsnittet handlar om honom och det är det som jag sitter och tittar på just nu. Hans låtar blir bättre när någon annan sjunger dem så att man slipper höra och se honom... Nä, skärpning! Jag ska titta klart och fortsätta försöka! Än känner jag ingen skillnad, jag tycker fortfarande inte om honom. Det är 40 minuter kvar av programmet. Kanske tycker jag om honom innan det är slut. Vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar