söndag 1 januari 2012

Ansos årskrönika 2011

År 2011 blev som väntat mycket bättre än år 2010 och jag siktar nu på ett ännu bättre 2012! Året inleddes med en oförglömlig resa till Åre med många nya vänner och jag tänker starta 2012 med en lika oförglömlig Åreresa tillsammans med i princip samma härliga gäng som förra året! Året bjöd på mycket glädje, vänner och underhållning men även besvikelser och tråkigheter. Jag har både vänner och familj att tacka för många upplevelser. Här följer lite bilder från årets höjdpunkter. Är ni inte med här är ni kanske med i mitt album Årskrönika 2011 på Facebook. Och om ni inte är med där heller, känn er inte utanför! Ni hade bara inte fastnat på några bra bilder men ni betyder precis lika mycket för mig ändå!

År 2011 var året då:
  • Vi hade sjukt kul i Åre
  • Vi var med i Halmstadspexet
  • Vi gjorde tidernas finaste påsktårta
  • Vi var på kanothajk i Suseån och tog första doppet i havet i maj
  • Vi var på Åsundsholm och fångade skurkar och åkte batmobil
  • Vi var på Världsscoutjamboreen och träffade kungen
  • Vi tackar Lotta och Jonas för vår nya kompis här hemma: Gustav
  • Vi var på hajk i skogen med "Morgan"
  • Vi åkte till Stockholm för att hälsa på Ida och Andreas
  • Vi upplevde en fantastisk vecka i Italien med nya vänner från runt om i Europa
  • Vi var på exkursion i Fiskebäckskil och badade i havet i oktober
  • Vi åkte till Danmark
  • Vi åkte till Värmlands djupa skogar och träffade skogskramarsmurfen
  • Jag lärde mig att köra truck på biltemas lager
  • Andreas och Ida flyttade till Mallorca (jag vet vart jag ska åka på semester nästa gång)
Indisk restaurang med familjen på nyårsafton

Bilden nedan är visserligen från midsommarafton men jag väljer ändå att med den tacka för i år och önska er alla ett gott nytt 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar