tisdag 27 april 2010

Två bra helger

Förra helgen var Charlotte här och hälsade på en sväng. Då var jag, hon, Simon och Marcus och käkade på kåren. Mycket trevligt =) Inte ofta man träffar henne! Hoppas det blir snart igen!

Sedan var Malin (Åsundsmalin) här lördag till söndag vilket även det var väldigt kul! Hon fick äran att testa den beryktade varma smörgåstårtan och fick en guidad tur av mig genom staden =)

Denna helgen var det dags för mini-åsunds! Temat var Nalle Puh och deltagarna fick hjälpa honom att leta rätt på sina honingsburkar som han i vanlig ordning glömt var han ställd dom... Dumma gamla björn! Vi var lite kort om ledare men jag tycker ändå att vi lyckades riktigt bra med både program, matlagning och fortsatt renovering av garaget/köket. Solen sken på oss hela helgen och jag måste medge att det var otroligt varmt att hoppa säck i rudräkt (hel fleecedräkt). Att springa runt och leka/hoppa/fjanta sig i en tigerdräkt (även den i fleece) var även det en gnutta för svettigt men trots det mycket roligt =))

2 kommentarer:

  1. Vet du hur jag ser att det är du?!? PÅ DINA SKOR!!

    SvaraRadera
  2. de är mina favoritskor =)

    SvaraRadera