måndag 8 mars 2010

Lång, tröttsam men sjukt kul helg!

I fredags var det äntligen dags för utgången med åsundsgänget! Nya som gamla åsundsholmare anslöt och vi var upp emot 20 personer. Vissa hade jag inte träffat på typ 4-5 år, Mia till exempel. Det var riktigt kul att ses igen! Vi var på Parken i Göteborg där jag aldrig varit förut men det var bra där. Vi började kvällen med After Work. Då kunde man köpa öl/cider/vin för 35kr och då ingick tacobuffé! Kan det bli bättre? Nej! Fruktansvärt kul hade vi, ni som inte var med missade någonting! Lätt att vi måste ha fler sådana här kvällar :)


På lördagen strosade jag runt med Jonas i Göteborg hela dagen. Det blev kinabuffé, Faetter BR (gamla minnen), Gökboet, Coop Forum och ett besök i hans pappas affär där jag fick en liten älg som jag ska sätta på ovven :)

Efter lång väntan var det sedan dags för innebandynatta på kvällen! Vi ställde som vanligt upp med ett åsundslag och denna gången gick det riktigt bra! Vi slutade som trea :) Kände dock av att jag lämnade blod i torsdags för jag orkade ingenting. Blev helt snurrig efter bara någon minut på plan men jag spelade ändå för bandy är roligt! Nu är det dags att börja ladda inför den kommande volleybollnatta om några veckor istället! :)

Glömde tyvärr min kamera i helgen så bilderna här är stulna från några av mina åsundsvänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar