torsdag 4 mars 2010

Bitter

Nä nu skojade jag :) Idag är en bra dag! Fick klagomål från min kära bror på att det inte var mycket positivt i bloggen. Jag kollade igenom de senaste inläggen och insåg vilken surtant jag varit senaste månaden! Skärpning!

Men idag började dagen bra iaf! Fick lämna blod trots min allergiska näsa :) Och jag svimmade inte på väg hem heller. Blev lite fumlig och trött bara men det går väl över! Nu ska jag fortsätta spela Mario på Wii:t :) (måste passa på och smygöva när Simon inte är hemma så jag kan slå honom sen)

4 kommentarer:

  1. Bror jätteduktig4 mars 2010 kl. 12:11

    Menar du att du inte hinner öva när Simon är hemma för att du då har fullt upp med att slå honom?

    SvaraRadera
  2. mm ja precis så menade jag... nu har han kommit hem så nu kan jag inte öva mer utan måste tvinga honom att skala potatis

    SvaraRadera
  3. Alltså - hustrumisshandel har jag hört talas om - men det här....;D

    Mamman

    SvaraRadera
  4. vi har det inte så lätt ;)

    SvaraRadera