fredag 19 mars 2010

2 minuter - 130kr

Nu har jag äntligen fått kollat på födelsemärket. 130 kronor för två minuter med en läkare. Inte helt ok... Men hon var ju i alla fall trevlig! Och jag fick valuta för pengarna genom att få träffa hennes kollega som också ville titta på min vackra ryggplatta. Jag passade på att kolla upp två födelsemärken på övre ryggen också. Alla tre ska tas bort men hon kunde tyvärr inte göra det själv eftersom hon var lite fundersam på ett utav märkena. Det är säkert ingen fara med det men hon skickade en remiss till hud på lasarettet för att dom skulle göra det istället så att det säkert blir riktigt gjort. På lasarettet kommer jag få betala en gång till fast då "bara" ca 80kr. Ska inte sjukvård vara gratis?? Så mycket skatt som man betalar... Dom kunde ju i alla fall ha lite studentrabatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar