onsdag 17 februari 2010

Dumma granne!

Nu kanske ni tycker att jag bara klagar. Det tycker jag också! Men det finns ju så mycket att klaga på! Det jag idag är missnöjd med är vår granne. Han bor inte precis jämte oss men han bor i samma trapphus. Han har en förmåga att jämt och ständigt ställa ut sina soppåsar i trapphuset, oftast utan att knyta ihop dem först. Tyvärr är det så att detta allt för ofta händer efter han har haft fest och då vet jag inte riktigt vad som finns i påsarna men det stinker ju så att man får kväljningar...

Jag har många gånger planerat att på något vis hämnas på äckelgrannen genom att öppna hans dörr och kasta tillbaka hans sopor eller bara skriva en ilsken lapp. Skulle ju annars kunna säga åt honom mellan fyra ögon någon av alla de gånger vi setts i trappen. Det dumma är bara det att när jag väl ser honom så är han ju så söt/snygg att jag bara flinar fånigt, viskar "hej" och går snällt upp till mig... Det finns ju inte någon stake i mig alls! Därför jag sitter här och klagar...

Louis Vuitton soppåse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar