måndag 25 januari 2010

Negativt/positivt

Dagens negativa:
1. Lotta har brutit armen
2. Simons julstjärna är numera en död julstjärna (efter jullovet)
3. Har fortfarande ont i ryggen efter min vurpa på gasquen i onsdags
4. Kläderna passar inte lika bra nu som före jul...
5. Var tvungen att planera om hela temat för Åsundsholm i helgen så nu har vi tokmycket att göra i vår
6. Kan inte berätta här vad det nya temat är

Dagens positiva:
1. Lotta fick mig att skratta (när jag fick höra om armen)
2. Köpte två nya blommor som Simon kan få ta hand om
3. Är glad att jag hade vadderade cykelbyxor när jag vurpade på gasquen, annars hade jag haft ännu ondare i ryggen!
4. Hittade en massa kläder jag saknat innanför den alltför ofta överfulla byrålådan
5. Nya temat för Åsundsholm blir jättebra!
6. Vi har nu ett näst intill färdigplanerat läger till något annat år (eftersom vi gjort ett helt program för temat vi egentligen skulle haft)
7. Lyckades äntligen räkna ut hur duschmunstyckena på SATS fungerar!!
8. Tränat :)
9. Simon har dammsugit

1 kommentar: