onsdag 28 oktober 2009

Tid att pusta ut

Nu kanske alla undrar hur det gick på tentorna! Det gör jag också... mark och vatten tentan i måndags kändes bra. Tror inte det var några problem till godkänt där. Tentan i fältbiologi som jag gjorde idag gick mycket bättre än förväntat men om jag når lärarnas förväntan får vi se. Man skulle ha 42 poäng för godkänt och när jag försökte räkna ihop själv hur mycket jag tror jag får blev det 42 poäng. Vore ju surt om det nu kommer hänga på ett poäng. Då får jag väl flörta lite.

Nu är den stora frågan: Vad händer ikväll? Man borde ju ha tentafest efter tentorna och vi är väldigt många som är klara med tentorna men det verkar inte vara någon som är riktigt taggad. För ett par dagar sedan var alla jättetaggade, jag också, men nu är man mest trött. En film och myskväll vore fint men vi får väl se vad som händer. Annars får jag väl ha en myskväll hemma med pluggSimon. Han skriver sin sista tenta imorgon. Sen på kvällen ska vi kolla på This is it. Ska bli intressant att se vad vi missade i somras!
http://www.youtube.com/watch?v=cyrkcz7msfY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar