tisdag 1 september 2009

Ett svårt beslut

Jag måste bestämma mig för om jag ska dansa eller träna på S.A.T.S. Inte det allra lättaste... På folkuniversitetet kan jag dansa jazzdans avancerad från och med nästa vecka. 12 lektioner för 900kr. Men då blir det ju bara en gång i veckan. Väljer jag att träna på S.A.T.S får jag studentrabatt och gratis inskrivning (om jag skriver in mig imorgon). På S.A.T.S finns en massa gruppträningspass, ungefär som på Friskis. Yoga, aerobics, bodypump och cirkelträning tex. Det är ju kul och ger både bra träning och avslappning (yoga). Just nu lutar de nog mest åt att det blir på S.A.T.S faktiskt. Det är ju helst modern dans jag vill dansa men det kan jag inte hitta...

Är det någon som är nyfiken på hur vår nollning såg ut så gå ut på facebook och sök på TBI nollning -09. Alla bilder är inte uppe än men det kommer så småningom!

Nu är årets Danmarksresa bokad till v45. Först bokade vi v44 eftersom både jag, Simon och Jonathan var lediga då. Icke sa nicke.... Då ska vi ha tentavecka. Så det var bara att boka om! Hoppas att vi inte missar så mycket v45 bara. Skulle vara någonting på tisdagen bara men det ska nog inte vara några problem. Hade varit värre med omtenta före jul för då hade vi fått skriva fyra tentor var :S

Så här ser det nu ut i vårt vardagsrum! Iaf i en del av det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar