söndag 30 augusti 2009

Nollan har blivit etta


Igår kväll var det finsittning och därmed sista dagen av nollningen. Det bästa igår var avtäckningen när vi fick se hur staben såg ut egentligen. Intressant! Det var ingen som såg ut som man föreställt sig. Sjukt jobbigt med fel ansikten och rätt röster på alla nu bara... Utom straffmästaren och generalen då som var så bra på att förställa sina röster. De flesta verkar dock ha svårt att släppa stabiskan men det kommer väl :P (en påhittad dialekt för nollningsledarna) Det kommer väl ta en stund innan man börjar kalla tvåorna för sina riktiga namn istället för S.I.P.S, MacGyver, generalen, S.I.A.S, straffmästaren, Bufo bufo, mamma, pappa osv...

Det verkar som om jag dragit på mig en förkylning nu lagom till skolastarten. Det är ju typiskt, så fort man har tid att slappna av så slår det till... Men jag tänker ändå följa med på grillningen på Gladan ikväll :) Kan vara kul att umgås lite med alla utanför nollningen och få lära känna tvåorna. Schemat verkar helt ok. Imorgon har jag bara en föreläsning i fältbiologi i två timmar. Sen är jag ledig resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar