söndag 5 april 2009

En försmak av Halmstad

Ni har väl alla hört om mina och Simons planer på att plugga och därmed flytta till Halmstad i höst. Har fått endel frågor vad det är jag ska läsa och vad jag blir då men jag har inte kunnat förklara riktigt för jag vet knappt själv :P Naturvård och artmångfald heter min utbildning. Jag tycker den verkar intressant och sen vad jag blir det ger sig med tiden! Men om ni är nyfikna kan ni ju kolla in denna länken: http://www.hh.se/utbildning/hittautbildning/sokprogram.2532.html?url=752680950%2Fse_proxy%2Futb_program.asp%3FPtKod%3DNGNTM09h&sv.url=12.3e6aa0ee11663924bae800012053

Jag och Simon var i Halmstad igår och kolade läget lite. Man vill ju gärna ha varit där någon gång innan man flyttar dit.... Vi trivdes direkt måste jag säga! Grymt mysig stad och lagom stor. Vi har till och med skaffat oss en favoritpizzeria där redan :) På väg till Halmstad stannade vi till på Ullared. Det verkade rätt lugnt när vi kom dit, det var inte så mycket bilar på parkeringarna än. Men sen när vi hade hämtat vår kundvagn och skulle gå in var det världens kö utanför... Har faktiskt aldrig råkat ut för det förut! Men någon gång ska väl vara den första... Så det var bara att vänta! Men väl inne var det inte så farligt trångt ändå. Det var värre förra gången jag var där. Vi fick köpt nya stolsdynor till köket! Det var på tiden måste jag säga... Farmor har nog haft dom så länge ja levt innan jag och Simon tog över dem...

Nu ska vi ut och åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar