fredag 6 april 2012

Glad påsk!

Vad kul det var att vakna upp i morse till det här:


Nu har jag och Jonathan gjort vår årliga påsktårta. Jag tror att vi hade vår formtopp förra året för detta året var kreativiteten inte lika hög. Tårtan blev fin, men inte så fin som då! De flesta figurerna kräver en förklaring men det orkar jag inte försöka mig på här. Man kan bland annat se den omtalade trappan i Santa Ponca, Andreas iförd sina nya röda speedos och rosa badmössa, pacman, en sumobrottare och mycket mer. Här kommer några bilder:


Andreas i sina nya, röda speedos och rosa badmössa

Jonathan nedanför trappan

Andreas springer i trappan


För övrigt är jag väldigt nöjd med min nya tekanna med mössa! Sjukt fin =)

2 kommentarer:

  1. Jag ser lite klumpig ut, men jag flyter väl bra...

    SvaraRadera
  2. Det är ju muskler :) Eller alternativt vinterformen.. Du är ju lite tjockare på vinterhalvåret ;)

    SvaraRadera