söndag 10 oktober 2010

Åsundsplaneringen är igång!

Nu i helgen har vi i Åsundsstaben planerat återträffen samt börjat med planeringen inför nästa års läger! Riktigt kul var det att få träffa alla igen eftersom jag inte sett dem alls sedan lägret i somras vilket är ett bra tag sedan nu! Igår kväll åt vi tacos och hade trevligt. Malin, vår blivande sminkös och (?) hollywoodstjärna, hade med sig sminkväskan och tog sig an både mig och Cicci som båda blev skitsnygga ;) Som en perfekt avslutning på planeringsträffen idag fick alla som ville testa att köra traktor! Mycket spännande, men jag tippar på att grannarna tyckte vi var rätt knäppa som körde där varv efter varv på åkern...

Malin gör mig fin =)

Jag kör traktor


I fredags kväll lyxade jag och Charlotte till det ordentligt med tacopaj på kvällen! Och som om vi inte var nog mätta efter den gjorde vi chokladfondue till efterrätt också. Det var hur gott som helst alltihop och jag slår vad om att jag vägde flera kilon mer när jag cyklade hem än jag gjorde när jag cyklade dit. Lätt värt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar