fredag 30 juli 2010

Tråkdag

Nu har regnet öst ner hela dagen och jag är redan helt sjukt trött på det. För ett tag sedan längtade jag efter regn för att det var så varmt och torrt men nu är det inte torrt längre så nu får det gärna sluta... Man blir ju bara deppig när det är sånt här väder! Jag har inte gjort någonting idag. Gick upp vid tio efter ytterligare en natts dålig sömn. Satt framför datorn nån timma innan jag åt frukost, glodde lite på tv och sen bestämde jag mig för att plugga. Det tog ungefär tio minuter, sen låg jag raklång i soffan och sov istället.... Sedan har dagen flutit på på ungefär samma sätt. Det enda sällskap jag haft är en sällskapssjuk fluga som är för dum för att hitta ut genom fönstret som står vidöppet dygnet runt. Jag ska döda den så snart jag får chansen!

Träning har det inte blivit någon idag heller. Dels för att jag nog behövde en vilodag (har tränat minst en gång varje dag denna veckan och innan dess inte alls på två veckor...) och dels för att jag förmodligen hade drunknat om jag gått utanför dörren. Funderar på om jag ska våga chansa på att det är uppehåll en timma och gå ut och gå eller om jag ska sitta kvar här inne och ha tråkigt ikväll. Skulle ju kunna plocka fram ett pussel, det brukar jag tycka är roligt! Borde plugga men det är inte ok en fredagskväll...

OK förlåt, jag ska sluta klaga nu! Det blir bättre imorgon för då kommer Malin (Åsundsholm) och hälsar på =) Mia kommer ner och hälsar på lite också antingen imorgon eller på söndag. Sen kommer jag nog hem en sväng =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar