onsdag 30 juni 2010

Veckans låt

Veckans låt blir: Andrew W.K. – I Love Music tackar kusin för det =) Riktigt bra, ni borde ge den en chans!

Idag är en rätt seg dag (håller med Anna där). Sov för lite som vanligt och sen upp tidigt för att lämna blod. Höll nästan på att svimma efteråt, eller jag vart redigt yr i alla fall så jag fick lägga mig en stund innan jag vågade cykla därifrån. Nu känner jag mig rätt trött och seg, nästan lite bakis faktiskt; obotligt hungrig! Kanske borde ta en powernap =)

På fredag blir det ikea med Simon! Ska bli nice med en ny säng i mer passande format för en etta än giganten jag har nu. Det ekar i den när man sover själv =( Sedan ska vi flytta in Simon i hans lägenhet. Ska bli kul å se hur den ser ut! Den ligger inte alls långt från min så förhoppningsvis blir själva flyttmomentet inte särskilt jobbigt denna gången

3 kommentarer:

  1. I en flytt kan allt hända:)!

    SvaraRadera
  2. Får du också tillbaka blodet efter 3-4 veckor?

    SvaraRadera
  3. blodet är tillbaka på ett dygn eller två. blodvärdena däremot tar ca två veckor så träningen kommer gå dåligt närmsta tiden nu vilket innebär att jag trots att blodvärdena är normala igen efter två veckor, ändå måste anstränga mig mer på träningen då eftersom den gått dåligt i två veckor.

    SvaraRadera