måndag 8 februari 2010

Måndag igen

Helgen bestod av mycket nöje och för lite plugg som vanligt men det bekymrar inte mig! Plugga kan jag ju göra på vardagarna istället. I fredags var det programplanering igen inför sommarens läger och det var lika roligt som vanligt. Denna gången var vi inte bara programgruppen utan självaste lägerchefen (Jeanette) kom på besök och senare under kvällen även Malin :)

Kom hem vid lunch på lördagen och kände mig rätt sliten. Trots det röjde jag och Simon undan lite här hemma och bjöd in ett par klasskompisar till mig på filmkväll! Den ena filmen var bättre än den andra men båda var bra... Eurotrip och Dum dummare. Det var självklart Eurotrip som var den bättre filmen! :)

Oj vad många helger som är uppbokade nu känner jag... Det börjar bli svårt att lyckas boka in nya grejer. Får väl hoppa över någon av åsundsträffarna kanske. De flesta består mest av renoveringsarbete på Apelhult ändå. Vi har länge pratat om att ha en Smala Sussie kväll men det har aldrig riktigt blivit tillfälle. Och nu är det så många som vill se den så nu måste vi ha två Smala Sussie kvällar för att alla ska få plats! Det svåra är att boka in en helg då alla kan... Även en badtunnebadarkväll ska planeras in men det verkar högst tveksamt om jag hinner vara med på den. Vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar