tisdag 15 december 2009

100 inlägg

Vad tråkig jag är som bloggar så sällan nu för tiden... Kan ha att göra med att det är december månad. Då finns det annat att lägga energin på än bloggen. Julmysa till exempel! Det kan man göra lite extra mycket nu när inte Simon är hemma för nu är det ingen som bryr sig om vilken julmusik jag spelar :) Behöver heller inte hålla på att smussla med julklappar som han inte får se utan kan gömma dem på köksgolvet! Dessutom kan man äta räkmackor och se på Ullared utan att någon sitter jämte och suckar...

På tal om Ullared så sprang vi på Morgan där i torsdags. Det var ju inte sådär så att vi gick fram och tog ett kort utan vi kikade lite på behörigt avstånd när han tittade åt ett annat håll bara. Tror han har nog med uppmärksamhet från andra... Efter det Gekåsbesöket är nu nästan alla julklappar inhandlade. Det är bara den där störiga cyklisten kvar och han är svårast. Har ni några tips så skriv inte dom här för han kan ändå vara trevlig ibland och faktiskt läsa min blogg :)

Skulle gått på bodybalance ikväll på Sats. Mitt favoritpass. Men dom ringde idag och sa att de blir flow istället bara för att hon som har bodybalance börjar bli för gravid... Tycker hon den där gravida kunde lärt någon annan hur man gör så vi kunde fått en vikarie istället men men.

Nu ska jag äta madagaskaryoghurt och slå in julklappar!

1 kommentar: