måndag 9 november 2009

Tillbaka till verkligheten

Nu är det slut på det roliga och jag är tillbaka i skolan... Men oj vad bra jag har haft det den senaste veckan :) Först Winnerbäck och hotell med tjejerna, sedan Danmark och sist återträff.

Winnerbäck var bra men det var många låtar jag inte kände igen. Jag har väl lyssnat för lite på honom det sista. Sjukt ont i rygg och nacke fick man av att stå och titta på honom också :( Men i det stora hela var helgen jättelyckad! Det var jättekul att få så mycket tid med Anna, Lotta och Malin för det får man ju inte så ofta längre. Och så länge som vi snackade den natten Lotta har vi nog inte pratat på flera år :P Tänk vad en flaska vin kan göra! :) Den där varma smörgåstårtan får vi väl ta en annan gång... ;)
På måndagen bar det av till Danmark med familjen (inklusive Simon). Vi var på det vanliga stället; Skallerup Klit och det var grymt skönt. Det blev en vecka fylld av vila, bad, spa, spel, bowling, lite träning och happy hour! På måndagen fyllde dessutom pappa år så honom firade vi också. Synd bara att vädret inte var så bra som förra året... Nämnde i förra inlägget att danskar är knäppa, tänkte visa ytterligare ett bildbevis på detta här: Hundbajs med flagga

Veckan avslutades med Åsundsåterträff på St Örjan i Borås. Kul var det att träffa alla igen! Blev "uppgraderad" till program vilket ska bli väldigt roligt! Första planeringen är redan nu på fredag. I Göteborg tyvärr men det är väl smällar man får ta. Får bjuda hem programgruppen till Halmstad någon gång istället! På lördagskvällen bowlade vi som vanligt fast denna gången på Katrinedals bowling vilken inte var alls lika bra som Boråshallens om man frågar oss... Förra året vann jag bowlingen men i år förlorade jag med en poäng, jäkla Samuel ;) Elliot i sumobrottardräkt var nog det snyggaste på hela helgen! Den användes flitigt på dansmattan sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar