fredag 20 november 2009

Efter en härlig löprunda

Kom just hem från en grymt skön löprunda :) Så nyss att pulsen knappt hunnit sjunka och jag eftersvettas som en tok! Det gick riktigt bra idag tyckte jag! Förutom att det vristen gjorde ont som vanligt då, men det var iaf bättre nu än sist jag sprang! Jag var ute i 30 minuter och tyckte jag höll ganska god fart. Höll iaf samma tempo hela tiden, undrar hur långt det var bara... Förra gången jag sprang den rundan gissade jag att den var runt 7 km. Men då gjorde det ondare så idag skulle jag väl kanske gissa på 6 km istället. Får ta cykeln imorgon och mäta ut hur långt det är. Det är ju alltid kortare än man tror att det är tyvärr... Ska försöka springa ytterligare någon km nästa gång för att se hur det går. Det är ju inte konditionen som är problemet utan det faktum att jag får ont men det är nog bara en vanesak. (hoppas jag). Nu ska jag köra lite styrka här innan jag blir kall (har en svettig bomullströja underst vilket inte var det smartaste känner jag nu)

2 kommentarer:

  1. du behöver inte cykla rundan, gå en in på Funbeat.se och bli medlem så kan du rita ut din bana på en karta som mäter hur långt det är. Stämmer ganska så bra har jag för mig. =)

    SvaraRadera