fredag 25 september 2009

Höstrusk och solsken

Som jag nämnt tidigare i bloggen är Halmstads väder mycket intressant, så även nu. Igår skulle vi ut på exkursion och vädret såg lovande ut. I samma stund som jag skulle lä på mig och gå ut öppnade sig himmelen och jag fick dra på mig full regnmundering istället. När jag kom ut sken solen... Sedan när jag var nästan framme vid Fylleån träffade jag på två kompisar som också skulle på exkursionen. Tillsammans cyklade vi vilse (eller iaf fel) och då började det tokregna igen. När vi så äntligen var på plats vid Fylleån kom solen fram igen och höll i sig resten av dagen! Det blåste dock helt sjukt mycket, ni vet så där så att man, trots cykel, inte kommer någonstans när man trampar...Förra helgen var vi hemma och hälsade på lite. Tack för i fredags Anna, Lotta och Malin! Jättekul att träffas och snacka över lite vin igen :) Sista grillkvällen för i år hann vi med också hemma hos mamma, pappa och Jonathan. Även Andreas hann vi med ett snabbt besök hos! Innan vi åkte hem i söndags var vi hos Simons familj och hälsade på lite och tittade på huset. Taket är äntligen klart nu så nu är det bara resten kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar