tisdag 14 april 2009

Hipp hipp hurra!

Så var man ett år äldre, oj vad vuxen jag känner mig... Inte... 21 är ingen kul ålder att fylla. Det var roligt att fylla 20 för då öppnas ju en hel massa möjligheter men 21... Då händer ju precis ingenting. Men men! Jag och Simon städade och gjorde tårta igår förmiddag. Eller rättare sagt, Simon städade och jag gjorde tårta. Sedan kom mamma, pappa, Jonathan och farmor. Senare kom även Andreas dit. Det var kul och farmor hade ju aldrig sett lägenheten så hon var nog glad att få komma hit och se den (innan vi flyttar vidare). Trodde inte hon skulle orka upp för alla trappor men det gick visst bra =) Inte alla 86åringar som orkar ta sig upp där... Våra jämngamla vänner klagar ju till och med :p Senare på kvällen var jag och Simon på Oliven och åt jättegod mat! Här nedan följer en bild från påskmiddagen hemma i Dalsjöfors och under den en bild på den fina påsktårtan jag gjorde igår.

1 kommentar:

  1. Din tårta borde vinna pris som bästa, godaste och finaste tårta genom tiderna! Jag säger bara - MUMS! O kolla bara in dom små rara kycklingarna - helt handgjorda! Vilket jobb!! Puss!

    SvaraRadera