lördag 21 mars 2009

Tokcyklat i Borås branta backar :)

Nu har jag invit cykeln. Hade tänkt mig en ganska så lugn cykeltur men så lovade jag Simon att ta en extra sväng vid Almenäs. Det skulle jag inte ha gjort... Den där extra svängen bestod i att cykla i princip konstant uppförsbacke längst upp på Rya Åsar :S Ni som vet hur det ser ut på Rya Åsar vet att det är ganska så brant där.... MEN jag cyklade oavbrutet ända upp och satt ner hela tiden :) Kan säga att det var rätt skönt att rulla tillbaka ner för backarna sedan... När vi kom hem sen var det ett varmt bad som gällde för att tina upp låren lite. Tror det var minusgrader på vägen tillbaka hem nämligen. Nu har vi käkat lite korv och potatissallad och i ugnen väntar en kladdkaka till oss! Senare ikväll ska vi "överraskningshämta" Andreas på flygplatsen. Han tror vi har beställt taxi till honom men vi åker dit själva och möter upp honom istället, då blir han nog glad! Jag och Simon är ju trevligare sällskap än en sliten taxichaufför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar