söndag 15 mars 2009

Innebandy och sumobrottning

Igårkväll bar det av ut till Torslanda för Innebandynatta med Åsundsholmslaget. Det gick ganska bra för oss. Spelade lika första matchen, sedan vann vi ett antal matcher innan vi till slut förlorade en vilket resulterade i att vi inte gick vidare till kvartsfinal :( Det tror jag inte iaf.... Vi åkte hem! Hade vi gått vidare hade det varit en timmas väntan innan nästa match och då hade vi ändå förlorat den för vi visste vilka vi skulle möta. Mellan matcherna körde vi lite sumobrottning i hallen jämte. Det var en utmaning må jag säga! Hoppas jag kan sno en bild av malin sen och lägga upp här så får ni se vad jag menar :P Jag är iaf mör i hela kroppen idag! Och jag som hade tänkt träna idag.... Det blir inget med det kan jag säga! Idag blir det vilodag :) TV:n har kommit hem igen dessutom. Det var inget fel på den precis som jag och Simon trodde. Det var sladden det var fel på vilket vi sa till dom på netonnet men dom sa att det i princip alltid var så att felet låg i tv:n... Bullshit! Så nu har vi varit utan tv i onödan så vi har lämnat in sladden istället nu. netonnetpuckon

5 kommentarer: